BIP - Urząd Miejski w Żywcu

logo BIP



Samodzielne Stanowisko ds. Kancelaryjnych i Archiwum Zakładowego :
Mateusz Piecuch tel. 33 475 42 69 wew. 269, Rynek 2

Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Kancelaryjnych i Archiwum Zakładowego należy w szczególności:

1) sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie;
2) współdziałanie z Sekretarzem Miasta oraz Biurem ds. Informatyki i Telekomunikacji w zakresie wprowadzania i doskonalenia informatycznych narzędzi wspomagających obieg dokumentów w Urzędzie;
3) współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie wprowadzania i doskonalenia rozwiązań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w trakcie kancelaryjnego obiegu dokumentów w Urzędzie;
4) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu;
5) archiwizowanie dokumentacji osobowej:
    a) zwolnionych pracowników Urzędu;
    b) pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim były władze Miasta Żywca;
    c) pracowników zlikwidowanych jednostek organizacyjnych Miasta Żywca;
6) wydawanie zaświadczeń, o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, dotyczących pracowników podmiotów, o których mowa w pkt 5;
7) wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników Urzędu, przechodzących na emeryturę, rentę lub inne świadczenia.
 


Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2012-10-01 Tomasz Buś 2012-10-01 12:48:54
(Krzysztof Niemiec)
2023-07-06 13:34:35
(Bogdan Hebda)

Historia zmian dokumentu

Data Osoba Operacja
2023-07-06 13:34:35 Bogdan Hebda zmiana danych wpisu
2012-10-01 12:48:54 Krzysztof Niemiec dodanie nowego